2017. október 8., vasárnap

Négy könyvről röviden

 Elég sok könyvet befejeztem mostanában, de az új munkahely mellett egyszerűen nincs most időm, energiám arra, hogy mindről külön bejegyzést írjak. Így egy gyors ajánlót írok most 4 könyvről amit mostanában fejeztem be.

Cormoran Strike kalandjai folytatódnak. A második rész szerintem sokkal érdekesebb, izgalmasabb mint az első volt (Kakukkszó). A magánnyomozó ezúttal egy irodalmi ihletésű gyilkosságba keveredik, és megismerhetjük az írók, kiadók és ügynökök világát. A gyilkosság megoldása szerintem egy könnyen kitalálható csavaron alapul, de Rowling azért így is meg tudott lepni. Külön imádtam a Strike és asszisztense, Robin, közötti kémiát. Annyira szerethető karakterek! :)




Gillian Flynntől a Gone Girl-t (Holtodiglan) imádtam. A Sharp Objects ehhez képest kicsit csalódás volt. Ez a könyv annyira nyomasztó és beteg, hogy most kivételesen örülök, hogy Kindle-ön olvastam és nem kell a polcomon látnom nap mint nap. A bűnügyek és a nyomozás ettől függetlenül érdekesek, a cselekmény végig izgalmas. Ha a Gone Girl miatt nincsenek nagy elvárásaim, akkor biztos jobban is tetszett volna.











Chuck Pahlaniuktól még nem olvastam semmmit. Kb. annyit tudtam róla, hogy a Harcosok klubja az ő könyvén alapul. Ez a könyv tele van zseniális ötletekkel, izgalmas ötleten alapszik de nekem valahogy mégsem igazán landolt. Egy idő után idegesített a folyamatos ismételgetés. Kicsit túl "edgy" is volt a történet. Úgy éreztem, hogy túlságosan polgárpukkasztó/megbotránkoztató akar lenni, de úgy hogy ez igazából semmit sem ad az olvasási élményhez.



Roald Dahl 11 meghökkentő meséje található ebben a novelláskötetben. Én kamaszkorom óta imádom ezeket a történeteket. Furcsa, hogy Dahl, a szeretnivaló gyerekkönyvei mellett ilyen novellákat is képes volt írni. Morbid, sötét történetek durva csavarokkal. Nagyon ajánlom mindenkinek ezt a gyájteményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nina George: Levendulaszoba

Fülszöveg:  A ​párizsi könyvkereskedő, Jean Perdu számára a regény olyan, mint a gyógyszer. Pontosan tudja, hogy milyen könyvre van...