2017. szeptember 1., péntek

Augusztus vége

Sajnos egyre biztosabb vagyok benne, hogy idén (sem) fog összejönni az 52 könyv de augusztusban azért jól haladtam. Ez nagy részben annak köszönhető, hogy a munkában uborkaszezon van, a főnököm pedig angol tehát sosincs itt, hanem távolról menedzsel minket.. úgyhogy elég sokat tudtam a helyemen ülni és olvasni.

Olvasmányok:

China Mieville: Kraken (augusztus 1 -9)
Dan Brown: The Lost Symbol (augusztus 10 - 15)
Robert Galbraith (J. K. Rowling): Kakukkszó (augusztus 15- 19)
M. L. Stedman: Fény az óceán felett (augusztus 19 - 22)
Liane Moriarty: Truly Madly Guilty (augusztus 22-30)
Truman Capote: Breakfast at Tiffany's (augusztus 28-30)

Mindegyikről írtam értékelést. 

Félbehagytam:

David Mitchell: Felhőatlasz
- elhiszem, hogy jó könyv és sokan szeretik de annyira kínkeservesen és lassan haladtam vele, hogy kb 70 oldal után elengedtem a dolgot. Talán majd egyszer visszatérek rá, lehet tetszeni fog.

Épp olvasom:

Piper Kerman: Orange is the New Black, Túlélni a női börtönt
- a sorozatot nagyon szeretem és már most látom, hogy ez azon ritka esetek egyike, amikor a film/sorozat jobb mint a könyv. Nem is csoda hiszen ez egy non-fiction memoár, a sorozatot pedig egy egész netflixes írószoba írja jócskán felturbózva a könyv "cselekményét". De most már végig fogom olvasni.

Daniel Cole: Rongybaba
- imádom az ilyen krimit... kb. a 100. oldalnál járok de eddig nagyon izgalmas.

Tervek szeptemberre:  
Margaret Atwood: The Handmaid's Tale
Hanya Yanagihara: The People in the Trees
Leonardo Sciascia: Célok és eszközök
??? (és remélem még több is bele fog férni, de nem tűzök ki ennél többet egyelőre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nina George: Levendulaszoba

Fülszöveg:  A ​párizsi könyvkereskedő, Jean Perdu számára a regény olyan, mint a gyógyszer. Pontosan tudja, hogy milyen könyvre van...