2017. október 1., vasárnap

Szeptember vége

A szeptember nekem hihetetlenül produktív hónap volt, legalábbis a könyvek tekintetében. Még mindig a felmondási időmet töltöttem egy olyan cégnél, ahol igazából a napi 8 órából maximum kettő telt el munkával. Tehát rengeteget tudtam olvasni... Ez a tempó valószínűleg lecsökken most, mert holnap lesz az első napom az új cégnél.

Szeptemberben olvastam: 
Piper Kerman: Orange is the New Black - Túlélni a női börtönt (Aug 29 - Szept 3)
Daniel Cole: Ragdoll (Aug 27 - Szept 7)
Jane Harper: The Dry (Szept 10-12)
Emma Cline: A lányok (Szeptember 9-14)
Margaret Atwood: The Handmaid's Tale (Szept 4-14)
M. R. Carey: The Girl with All the Gifts (Szept 5-19)
Lionel Shriver: We Need to Talk About Kevin (Szept 9-23)
Robert Galbraith (J. K. Rowling): Selyemhernyó (Szept 13-26)
Gillian Flynn: Sharp Objects (Szept 16-29)
Chuck Palahniuk: Altató (Szept 29-30)

Most így összesítve nem is értem, hogy jött össze 10 könyv. Biztos van akinek ez kevés lenne, de én még szerintem sosem olvastam ennyit. Az utolsó háromról még nem írtam értékelést, majd megpróbálok.

Félbehagytam:

Dan Brown: Inferno - egyszerűen nem tudtam most erre ráhangolódni, annyira idegesítettek ezek a "tökéletesre" írt főszereplők. Majd valamikor nekiesek újra, mert amúgy szeretném elolvasni.

Gerald Seymour: Tagadható halál  - "Politikai krimi", hmm, hát ez se nem politikai, se nem krimi, de nem is ez a bajom vele. Akár még érdekes, izgalmas is lehetett volna, de egyszerűen a századik oldal környékén felidegesítettek a teljesen valószerűtlen, monológok amiket a szereplők csak úgy előadnak indokolatlanul. Ezt megpróbálom molyon eladni vagy elcserélni, hátha valakinek bejön ez a műfaj. :)

Leonardo Sciascia: Célok és eszközök - Ebben a kötetben három kisregény van. Az elsőt tudtam elolvasni de nem kaptam különösebben kedvet a másik kettőhöz, így letettem. Talán majd egyszer...

Haul
 A pénztárcám eléggé meglódult szeptemberben. 8 könyvet vásároltam! (A képen 9 van, de egyet a névnapomra kaptam).
Van még egy Lírás ajándékkártyám amit el akarok használni októberben de ezen felül nem kéne több könyvre költeni. Tele a polcom azokkal, amiket még nem kezdtem el.


Most olvasom
Néhány órája kezdtem el a "The Picture of Dorian Gray"-t, a Mini könyvklub októberi olvasmányát. Most megpróbálkozom azzal, hogy csak egy könyvet olvasok egyszerre. :) Ha pedig már nem hoz lázba a könyv és úgy érzem, csak kötelességből olvasom, akkor félbehagyom. Túl rövid az élet ahhoz, hogy számomra unalmas könyveken vergődjek végig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nina George: Levendulaszoba

Fülszöveg:  A ​párizsi könyvkereskedő, Jean Perdu számára a regény olyan, mint a gyógyszer. Pontosan tudja, hogy milyen könyvre van...